Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2014 18:44 - Как религията ще ни помогне за излизане от кризата
Автор: elsinda Категория: Други   
Прочетен: 284 Коментари: 0 Гласове:
-1



         Здравейте,        Тази тема ме вълнува отдавна. Живея в малко градче със смесено население. Има християни и мюсюлмани. Аз съм от хората, които смятат, че трябва да живеем в мир и разбирателство и всеки да изповяда своята вяра свободно, но като виждам как исляма се разпространява все повече и повече ми става тъжно за нашата християнска църква. Духовните ни водачи са излезли от някакви комикси и мислят само за себе си. В моя град светената вода се продава за 1 лев. 0.5л., а на празник са останали най-скъпите свещи. Няма нищо, което да ме привлече и да ходя редовно в храма, освен на църковните празници. Имам познат духовник и с него съм споделяла, че църквата не е това, което трябва да бъде- опора на вярващите. Няма нито приюти за бедни или поне да бъдат организирани социални кухни. Няма нито училище за децата, където те да се учат поне на десетте божи заповеди. Имам чувството, че църквата е огромно ООД . За разлика от нея в близките до града села ходжата си върши духовните работи безплатно. Затова и там на ходжата се чува думата, а на нашите духовници гледаме като на необходимост. Мисля, че като при всяка криза в нашата история трябва църквата да изиграе  своята положителна роля, а не само да мисли за пари и имоти. Единствен отец Иван от Нови хан измива срама им.
         Тези мисли ги споделих във връзка с предстоящата "черешова задушница" и най-вече за това, че имам дъщеря, която е на 10г. и е по-вярваща от мен и иска да бъде добра християнка.


Тагове:   един,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: elsinda
Категория: Други
Прочетен: 14142
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930